مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-16سياسي

پیگیری خریداری 500 دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد 


سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از پیگیری های انجام شده برای خریداری 500 دستگاه اتوبوس جدید برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از پیگیری های انجام شده برای خریداری 500 دستگاه اتوبوس جدید برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

محمد غلامی، در تشریح فعالیت های سازمان اتوبوسرانی به مناسبت 26 آذرماه روز حمل ونقل و رانندگان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: یکی از مهمترین موضوعات در زندگی شهرنشینی امروز، توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی ناوگان اتوبوسرانی است که باید به صورت مستمر نوسازی شود.

وی افزود: در حال حاضر 1704 دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان وجود دارد که به صورت میانگین روزانه بیش از یک میلیون سفر درون شهری ازطریق این شیوه انجام می شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، اضافه کرد: یکی از چالش هایی که در سازمان اتوبوسرانی با آن روبه رو هستیم فرسودگی ناوگان است که برای نوسازی ناوگان، خرید 500 دستگاه اتوبوس جدید طی امسال و سال آینده در دستور کار قراردارد.

غلامی تصریح کرد: هم چنین با توجه به هزینه بالای خرید هر دستگاه اتوبوس جدید، بازسازی ناوگان فرسوده نیز مد نظر قرار گرفته و در همین راستا طی دو سال گذشته تعداد 125


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خریداری 500 دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد 

پیگیری خریداری 500 دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد